April 2023: Lessons learned

De kennismakingen en ervaringen tot dusver.

Van de eerste LinkedIn campagne, cold-calling, netwerk events en het bestaande netwerk benaderen, alles in het teken om met een goed gevulde agenda zo veel mogelijk ondernemers en bedrijven te leren kennen.

De pitch: Wij zijn Nerds zonder Grenzen en maken bedrijven 10x slimmer met data-gedreven beslissingen. Onze oplossingen vertellen je precies wat je moet weten én doen en dit alles realiseren wij met behulp van data, technologie en automatisering.

Onze missie: Meer realiseren in dezelfde tijd. Ofwel, mens en bedrijf sneller en efficiënter met behulp van data en technologie hun doelstellingen laten realiseren. Met de ondersteuning van kunstmatige intelligentie, machine learning om de ongekend grote en alsmaar toenemende hoeveelheid aan data, beeld en kennis te verwerken in minuten. Daar waar je gewoonlijk jaren voor nodig hebt.

Voordat er ook maar een cent wordt uitgegeven of regel code getypt valideren wij eerst onze ideeën.:

  • Hoe denkt en kijkt de ondernemer naar data, technologie en automatisering?
  • Komt onze boodschap goed over?
  • Waar liggen de kansen en onze toegevoegde waarde?

Onze spelregels:

  • Geen aannames, laat de ondernemer aan het woord
  • Niet het wiel opnieuw uitvinden, inhaken op bestaande processen en tech is ook prima
  • Wij moeten schaalbaar zijn en blijven, alles voor de groei en snelle realisatie

Doelstelling: 28 april de agenda’s vol hebben met opdrachten en de start van platform ontwikkeling.

Kennis Lessons Learned